VAŠE NÁPADY A VYCHYTÁVKY NA OBLEČENÍ PRO VAŠE BLÍZKÉ BUDEME SPOLU S VÁMI REALIZOVAT -OZVĚTE SE!!!


SPOLUPRÁCE

Hledáme obchodního zástupce

z oblasti zdravotnických pomůcek

k oboustraně výhodné spolupráci!

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 499 Kč (18 EUR)
skladem
naše cena 399 Kč (15 EUR)
skladem
naše cena 459 Kč (17 EUR)
skladem

ANKETA

Jak se vám tyto stránky líbí?

Velice moc 57% Strašně moc 34% Nemnoho 3% Vůbec 5%



» Postup při nakupování

 

Postup objednání zboží aneb Jak nakupovat ?

1) Registrace zákazníka :

Systém umožňuje nákup i neregistrovaným zákazníkům. Pokud se ale jednou zaregistrujete, zůstanou Vaše údaje v systému a nebudete je muset znovu zadávat při každé objednávce.

Registrací navíc získáte přístup do Klientské sekce, kde jsou uchovány všechny Vaše objednávky, můžete kontrolovat průběh vyřizování poslední objednávky a můžete zde uzavřeně komunikovat s prodejcem.

2) Objednání zboží :

Nákup se provádí vložením zboží do "nákupního košíku". Počet kusů v košíku upravíte vepsáním příslušné číslice do okénka vedle ikony košíku. Pokud tak neučiníte, kliknutím na ikonu "KOUPIT" objednáváte automaticky 1 ks tohoto zboží.

Obsah nákupního košíku můžete průběžně sledovat vpravo nahoře. Kliknutím na ikonu košíku zobrazíte Vaši objednávku a můžete ještě provést úpravy  - měnit počet kusů, smazat položku atd.

U každého zboží lze v objednáce připsat poznámku, např. celkový požadovaný počet kusů, pokud není vše skladem atd.

Poznámku či vzkaz můžete ještě připojit k celkové objednávce před jejím dokončením.

3) Volba druhu platby a ceny poštovného :

Pro dokončení objednávky je potřeba zvolit druh platby a výši poštovného. Uváděné ceny poštovného vycházejí z tarifů ČP - výše poštovného se odvíjí od váhy zásilky, jejích rozměrů a ceny objednávky.

Pro dokončení objednávky klikněte na "objednat" a poté vyplňte fakturační údaje ( u registrovaných zákazníků se zobrazí automaticky). K objednávce můžete případně připojit ještě vzkaz či poznámku. Kliknutím na "ODESLAT OBJEDNÁVKU" je Váš nákup ukončen.

4) Průběh vyřizování objednávky :

  • po odeslání objednávky obdržíte automatický potvrzovací email "objednávka přijata" - sdělení, že systém přijal Vaší objednávku (= kontrola pro Vás, že jste objednávku správně odeslali) + výpis celé objednávky. Tento email slouží pouze pro Vaši kontrolu.
  • V  žádném případě údaje v něm nepoužívejte k platbě !!
  • po přijetí a zpracování objednávky obdržíte automatický email "objednávka byla přijata"
  • s podklady k platbě. V textu emailu je uvedeno číslo účtu a vysvětleno, jaké další údaje máte při platbě použít.

Variabilní symbol - slouží k identifikaci Vaší platby, proto ho prosím pečlivě opište a uveďte při platbě.

 

Součástí tohoto meilu je  také rozklikávací soubor "faktura 11000xxx.PDF" - zde je již   zpracovaná objednávka včetně všech podkladů k platbě. Řiďte se prosím částkou zde uvedenou, často dochází k úpravě špatně zvoleného poštovného, a to oběma směry  !!!

  • po připravení Vaší objednávky a jejím zabalení obdržíte automatický email " připraveno k expedici" - zásilka je tedy zabalena, je vytištěn prodejní doklad a balíček čeká na odeslání. Po obdržení tohoto emailu již nejsou možné žádné změny v objednávce.
  • po obdržení platby (neplatí pro zásilky na dobírku) je zásilka odeslána a obdržíte automatický e-mail " objednávka byla odeslána".

6) Doobjednávky a spojené objednávky :

Po odeslání Vaší objednávky lze do ní doplnit další zboží či spojit ji s jinou objednávkou pouze na základě domluvy písemné či telefonické, a to pouze do obdržení emailu "  připraveno k expedici".

Při odeslání další objednávky, kterou požadujete spojit s předchozí, je nutno do poznámky napsat požadavek na jejich sloučení a informaci o tom, zda objednávka č.1 je již placena či nikoliv  (u platby na účet) !


7) Sledování stavu objednávky :

Stav objednávky a průběh jejího vyřizování mohou sledovat pouze registrovaní zákazníci , a to v Klientské sekci e-shopu. Zde také mohou komunikovat s prodejcem.

Kolektiv našeho eshopu Vám přeje klidné nakupování a těšíme se na Vaši objednávku!